Reklamační řád
Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (podle ust. § 2586 a násl. občanského zákoníku, v platném znění).
1. Záruční doba
Na veškeré etikety se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u konkrétní etikety uvedeno jinak.
2. Uplatnění záruky
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
-
Objednatel převzal etikety, který byl zjevně poškozen při přepravě
(Zjevné poškození etiket nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Objednavatel není povinen takovýto výrobek od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat zhotovitele na telefon 608 867 794, viz.
Dodací podmínky)
-
Etikety byly poškozeny neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje)
-
Etikety byly používány v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
-
Etikety byly poškozeny působením živlů
-
Etikety byly poškozeny nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje)
3. Postup při reklamaci:
-
Informujte nás o reklamaci telefonicky (608 867 794) nebo e-mailem (tisk@odevni-etikety.cz).
-
Etikety
a) zašlete jako Doporučený dopis nebo balíček na adresu
Bronislav Kozák, Na Vyhlídce 286/5, 779 00 Olomouc-Neředín.
nebo
b) doneste osobně po předchozí telefonické domluvě (608 867 794) do sídla firmy,
Na Vyhlídce 286/5, 779 00 Olomouc-Neředín
-
K reklamovanému výrobku přiložte:
- kopii daňového dokladu (Faktury)
- přesný důvod reklamace, byla-li reklamace zaslána poštou
Zde si můžete vyplnit a vytisknot průvodní reklamační dopis
-
Je-li reklamace uznána jako oprávněná, budou po jejím vyřízení nové etikety zaslány objednavateli na náklady zhotovitele.
-
Zhotovitel vždy zajistí vyhotovení písemného protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme objednavateli si tato potvrzení uchovávat po dobu
platnosti záruky.
-
O reklamaci zhotovitel rozhodne ihned jakmile výrobek fyzicky obdrží, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Reklamace, včetně vady bude vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zhotovitel s objednavatelem nedohodne jinak.
-
Zhotovitel vydá objednavateli písemné potvrzení o tom, kdy objednavatel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále zhotovitel vydá objednavateli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení
o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace zhotovitel objednavateli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
Platnost od 01.01.2024
|